środa, 20 stycznia 2016

Ważny post!!! :D

Na wstępie chciałam Wam bardzo podziękować za 11K wyświetleń, chociaż dla niektórych może to być mało. To jednak ja jestem bardzo szczęśliwa z tylu odsłon. Biorąc pod uwagę częstotliwość dodawania postów jest to niezły wynik. Xd Chciałabym Wam także życzyć spóźnionego Szczęśliwego Nowego Roku! :D I ponownie podziękować że bez przerwy z uporem czytacie moje wypociny dając mi nadzieję. Jesteście boscy! <3 Także przepraszam za długą nieobecność, niestety sport i szkoła wymagają pracy. Nie będę miała dobrej kondycji jeżeli ciągle będę siedzieć na dupsku.. Co nie? ;) Tak samo z nauką, mózg sam nie wykuje reakcji chemicznych i budowy układu pokarmowego. :D Dlatego też ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu na pisanie, nawet w święta. Ale znowu jestem i mam nadzieje ze ktoś tu jeszcze zagląda i czyta moje marne teksty. 
To chyba już wszystko. :) dozobaczonka wkrótce w następnym poście. ^_^ 
(Macie tutaj wykonany przeze mnie kolaż na przeprosiny *~*)

8 komentarzy:

  1. Ja z chęcią czytam wszystko co napiszesz! Nie szkodzi! Każdy potrzebuje przecież czasu na odpoczynek i inne rzeczy a nie tylko siedzieć i pisać. Jest przecież jeszcze szkoła, obowiązki i może nawet inne pasje?
    Czekam na następny post!
    Bardzo fajny obrazek ^^
    Buziaki, weny i czasu!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolarz. Czytam wszystko co wstawiasz i zawsze jestem zachwycona więc... Co tu wiele gadać.
    Pozdrawiam i weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się uśmiechnęłam <3 miło się czyta takie komentarze :D

      Usuń
  3. Wciągneło mnie pisz prosze, pisz bo to jak narkotyk, uzależnia. Dużo weny czasu, dobrych ocen, uśmiechu i szczęścia w życiu.
    Klemcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okey rozumiem :-)
    Sama długo nie wstawiam posta :/
    Weny! ~Snowmoon
    PS. Śliczny kolaż!
    *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolaż nieziemski! ^-^ Kiedy next rozdział?<:Sorki że teraz komentuję ale jestem nowa ^-^

    OdpowiedzUsuń